Sunday 27 April 2014

16/4/2014

Hari ini saya bangun awal dan solat subuh berjemaah seperti biasa. Kemudian pergi bersarapan. Selepas bersarapan saya pergi ke dewan serbaguna untuk menunggu bas. Ketika itu perasaan saya tidal menentu fikiran saya berkata bahawa saya tidak akan menang hari ini. Tetapi ada sedikit semangat di jauh pelusuk hati saya.Kemudian saya mengangkat peralatan masuk ke dalam bas. Ketika dalam bas saya sentiasa cuba untuk menenangkan diri supaya tidak takut.Ketika disana Abang Amir memberi tahu bahawa salah satu pasukan dalam kumpulan kami telah menarik diri, jadi secara automatik nya kamu ke suku akhir. Tetapi petang itu kami mmempunyai perlawanan menentang smkvokasional . Perlawanan iyutu amat sengit hingga kami terpaksa akur kepada pihak lawandengan 5-4 ..Kemudian kami pulang dengan hasrat untuk memperbaiki permainan kami

No comments:

Post a Comment