Sunday 4 May 2014

2/5/2014

Hari ini tak banyak perkara yang berlaku. Kelas pertama hari ini adalah kelas sejarah. Cikgu tak ada, kami pun tak tahu apa sebab cikgu tak ada tadi. Oleh sebab itu, saya dan rakan-rakan sekelas meluangkan masa dengan menyiapkan kerja matematik.

 Lepastu, kelas Mathematics. Miss Su ada. Sebelum kelas tamat, kami sempat nyayikan lagu 'Happy Birthday' untuk Miss Su!

Lepas minum pagi, saya pergi ke kelas Falsafah. Lepas beberapa minit tunggu, cikgu masuk kelas sambil bawa dua buah beg. Kami memang dah excited sangat bila nampak beg tu. Sebabnya, kami dah tau yang cikgu nak bagi aiskrim hari ni! Kami dapat aiskrim 'Magnum mini' dan 'Cornetto mini' setiap seorang. Sedapnyaa~  Kelas terakhir pada hari ini ialah 'Spiritual Circle'. Pada pukul 3.30 petang pula, Cikgu Syakina buat kelas PAI. 

Petang tu saya ade program rubbish-o . saya rasa penat tapi pegi jelaa sebab diwajibkan.rupanya kami ada gotong royong.saya dan rakan sekelas telah diarahkan untuk membersihkan kawasan blok makmal fasa 2.Kami diiringi oleh akak AISHAH AZHAR DARI 5K3.

No comments:

Post a Comment