Tuesday 5 January 2016

5/1/2016

Kau orangnya kelihatan mudah .
Apa orang kata, kau mukanya biasa.
Seperti tiada apa-apa.
Seperti tiada apa yang bisa mengguris hatinya engkau.
Wah hebat kau ini, aku nyaris ingat kau bukan manusia.

Tapi kau itu bertopeng.
Apa yang orang kata, kau simpan.
Cuman kau tidak meluah,
kau hanya tahu simpan dan simpan.

Kau tahu apa buruknya simpan rasa kurang enak pada hati?
Kau akan hilang diri nanti.

Jangan begitu.
Setiap manusia itu Allah jadikannya berfungsi.
Ceritalah pada yang sudi dengar dan kongsi,
inshaaAllah kau akan baik-baik di setiap harimu.



hahaha, 

HAPPY BIRTHDAY FATEN!!!

taktau la kau baca tak tapi aku tak suka lah nak wish kau kat whatsapp.
aku tak tau nak bagi hadiah apa tapi aku rasa kau sememangnya
 tua dan akan selamanya tua dari aku. tapi aku rase kau baik walaupun 
banayk jahatnya(gurau ehh).

semoga panjang umur
murah rezeki
dapat semua yang kau nak(walaupun aku rasa mustahil)
dan jadilah the best person in your life.

and aku rasa kau ni banyak pendam dalam hati
so tak payahla nak simpan sangat 
kaunselor kan ade

semoga berjaya dalam hidupkau

-daripada aku yang ntah pape

  

No comments:

Post a Comment