Monday 4 January 2016

Surat Kawan

Kau masih sama hari ini.
Masih buat perangai itu dan ini.
Aku tertanya kau ini umur berapa?
Kerna gaduh kecil tadi pun kau marah tidak terkata.

Kau sangat menjengkelkan.
Perangai kau sama juga.
Kadangnya aku sedang happy,
kau sakat aku yang bahagia ni,
lepas itu kau ketawa-ketawa,
dan lakukan senyuman kau yang annoying tidak terkata.

Tapi bila aku fikir semula,
annoying kau itulah yang aku suka.
Kerna itu buat aku sering ketawa,
sering terhibur dan sering mahu kita berkawan lama.

Kau ini menjengkelkan.
Tapi,aku suka.
Aku harap kau kongsi rasa yang sama.
Harap-harap samalah.

mungkin kini kau sudah tiada 
tinggal kan aku seorang menghadap dunia

surat mu ini tidak akan ku buang
kerna seluruh penghargaan aku didalamnya

terima kasih melayan kerenah sahabatmu ini

No comments:

Post a Comment