Monday 11 January 2016

KE RUSH

Hari ini aku lihat kau lagi, seperti hari hari sama
sebelumya. Kau kelihatan sama tapi pada aku, kau sentiasa
dilihat molek. Kau sentiasa kelihatan sempurna dan tiada yang
jelik dari aku buat kau.

Hari ini genap dua tahun satu bulan dua belas hari hubungan kita.
Maksud aku hubungan jarak jauh kita. Ok, maksud aku  yang
sebenarnya, hubungan cinta aku pada kau, yang kau lansung
tidak ketahui.

Dikesempatan anniversary hubungan syok sendiri di minda
aku ini, aku harap kau sentiasa sihat dan semoga tuhan
panjangkan nyawa kau agar aku boleh lihatkau dari
jauh sehinggalah kau bersanding dengan manusia lain.

Ya tuhan, aku kelihatan sangat menyedihkan.
Tapi sukahati akulah.
Aku kalau dah suka seseorang, aku memang suka lihat dia
kahwin den bersama dengan manusia lain.

Ehem
*dan aku berhuhuhu di situ

2 comments: